FC Groningen Kaartenmarkt

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation
 
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation

Veel gestelde vragen


Hoe kan ik inloggen?

Met de gegevens uit de door FC Groningen verstuurd brief kunt u inloggen.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?
U kunt uw inloggegevens opvragen door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Vermeld in uw e-mail in ieder geval: uw naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en uw relatienummer. Dit 8 cijferige nummer vindt u onder de vakaanduiding op uw huidige SeizoenClubCard, en begint met 03.

Kan ik mijn gewijzigde gegevens nogmaals wijzigen?
Na een verwerkingstijd van circa 5 werkdagen kunt u een nieuwe wijziging invoeren.

Tot wanneer kan ik een wijziging doorgeven?
Persoonsgegevens kunnen tot 1 juni worde doorgegeven. Wijzigingen met betrekking tot uw kaart kunnen enkel worden verwerkt vóórdat de betaling heeft plaatsgevonden.

Kan in mijn SeizoenClubCard in termijnen betalen?
Dit is helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn SeizoenClubCard overschrijven?
Via "overdragen Seizoenkaart" kunt u de gegevens van de nieuwe kaarthouder invoeren. Deze persoon ontvangt zelf eigen inloggegevens om de betaling middels Ideal te voldoen. Overschrijven dient daarom vóór de betaling plaats te vinden.

Hoe kan ik mijn SeizoenClubCard verplaatsen naar een andere tribune en/of stoel?
Vanaf maandag 9 mei t/m vrijdag 13 mei kunt u telefonisch contact opnemen met FC Groningen via 050-5878787 (supporterszaken), of langskomen bij de supportersbalie in Euroborg van 10.00 - 17.00 uur. Indien er mogelijkheden zijn om te verplaatsen, worden deze op volgorde van binnenkomst behandeld.

Hoe kan ik mijn SeizoenClubCard betalen?
Via deze website kunt u uw SeizoenClubCard middels Ideal betalen. Mocht u al een incasso hebben afgegeven, dan wordt het bedrag rond 26 mei geïncasseerd.

Hoe kan ik zien welke betaalwijze voor mij geldt?
U kunt uw betaalwijze opvragen of wijzigen in uw overzicht.

Ik heb een incasso afgegeven, kan ik nu via Ideal betalen?
Ja, dat kan. Tot 22 mei kunt u uw betaling middels Ideal voldoen. Gaat/wilt u niet via Ideal betalen? Dan incasseren wij rond 26 mei het bedrag van het opgegeven rekeningnummer.

Ik had in seizoen 2010-2011 ook een seizoenkaart betaalde in het verleden middels een acceptgiro. Hoe moet ik nu betalen?
Na inloggen kunt u uw SeizoenClubCard(s) voldoen middels een Idealbetaling. Indien u een incasso wilt afgeven, klik hier.

Ik ben nieuwe SCC-houder (door bijvoorbeeld overname of aanschaf SCC tijdens wachtlijstverkoop)en wil graag via incasso betalen. Kan dit?
Dat is helaas niet mogelijk. U kunt enkel middels Ideal betalen, via deze website.

Wat is de uiterste betaaldatum?
Betalingen middels Ideal moeten uiterlijk op 22 mei worden voldaan. Indien u een incasso heeft afgegeven, wordt deze rond 26 mei geïncasseerd.

Kan ik een extra SeizoenClubCard aanschaffen?
Voor de mogelijkheden voor extra SeizoenClubCard(s) is een wachtlijst.  Klik hier voor meer informatie.